Etiquetas

jueves, 14 de noviembre de 2013

Utilització eines per fer vídeos


Aquest és el vídeo que vaig fer per l'exposició del meu treball de recerca l'any passat que anava sobre l'esport en disminuïts físics. Vaig utilitzar un programa que es diu Windows Movie Marker, Vaig triar aquest programa ja que és molt fàcil d'utilitzar. Explicaré una mica com ho vaig fer:
-Primer abans de començar, tenia una idea clara i precisa de com volia que fos el vídeo.
-Després vaig seleccionar les imatges i les frases que hi volia col·locar i vaig guardar-les amb un ordre.
-Vaig importar les fotos cap al programa.
-Vaig posar-hi diferents efectes, transicions i vaig afegir-hi també el títol.
-Quan m'havia agradat com quedava i ja m'hi havia barallat, vaig triar una cançó que reflexés el que volia donar a entendre amb el vídeo i també vaig importar música. Vaig triar des d'on i fins on volia que hi hagués música.
-Finalment, vaig finalitzar la pel·lícula guardant-la al ordinador i en un CD.

Recomano aquest programa ja que és molt fàcil d'utilitzar i hi ha moltes possibilitats de posar efectes i trancisions.

No hay comentarios:

Publicar un comentario