Etiquetas

domingo, 15 de diciembre de 2013

Autoavaluació


Aquesta part de l'assignatura de Comunicació i Interacció Educativa II, m'ha ajudat molt a entendre una mica més de tecnologia, veure-ho des d'un punt diferent. He après moltes coses sobre què és la web 2.0, els seus principis, les seves principals utilitats i com utilitzar les seves eines de manera profitosa, aprofitant la interacció amb altres persones i ajuntar coneixements.

M'ha semblat interessant aquesta part de l'assignatura ja que hem fet lectura d'articles, hem analitzat anuncis i escenes de cinema, hem relacionat el cinema i les eines tecnològiques amb l'educació, hem vist les diferents competències digitals que hi ha i hem fet una valoració personal de com tenim cada competència... En definitiva, he après coses que jo sola pel meu compte no hagués après i de maneres diferents, cosa que ha portat a que l'assignatura no sigués rutinària i cada dia féssim coses diferents.

També m'ha semblat interessant saber una mica més sobre els diferents recursos audiovisuals, entenent així, quin sentit es vol donar depenent de com s'utilitzin aquests recursos, em va agradar molt.

Personalment, sempre he fet les entrades que corresponien al blog i ho he intetat fer de la millor manera que sabia, tot i que algunes estàn més elaborades que altres, per això n'he triat 4 per l'avaluació. Així com a conclusió, diria que la meva valoració és positiva.

No hay comentarios:

Publicar un comentario